Merfio dėsniai apie reklamą

Čia galėjo būti jūsų reklama! (užrašas ant antkapio)

PIRMASIS FOSTERIO dėsnis:
Lengviau sukurti Unikalaus Pasiūlymo Realizacijos reklamą nei prekę, turinčią šią savybę.

Fosterio reklaminių agentūrų super uždavinys:
Negalima visą laiką patenkinti visų žmonių, tačiau reklaminių agentūrų verslo esmė ir yra tame, kad stengtis daryti tai.

FOSTERIO REKLAMOS super uždavinys:
Reklama reikalinga prekėms, nes jos: a) mažai kuo skiriasi viena nuo kitos; b) daugeliui žmonių nereikalingos.

FOSTERIO BIOGRAFINIS papildymas:
Reklamos žmonės, kurie išties pradėjo nuo korespondencijos apdorojimo patalpos, visada pamiršta paminėti, kad tais laikais visos agentūros priklausė jų puikiam giminaičiui.

TREČIASIS FOSTERIO dėsnis:
Reklaminės kompanijos strategija atsiranda tik po tam tikro laiko nuo kompanijos pradžios.

KETVIRTASIS FOSTERIO dėsnis:
Reklamos užsakovai niekada negauna rezultato, kurį tikisi gauti. Agentūros niekada neatlieka viso darbo, kurį ketino padaryti.

PENKTASIS FOSTERIO dėsnis:
Bet kurios išlaidos reklaminei kompanijai: a) didesnės nei gali leisti sau klientas; b) mažesnės nei tikėjosi darbuotojai iš kūrybinio skyriaus; c) maždaug tokios, kokių siaubingai vengė buhalteriai.

FOSTERIO DALYKINIŲ LEIDINIŲ SKAITYMO dėsnis:
Laikraščius, nušviečiančius verslą, skaito dėl vienos iš penkių priežasčių:
1. Kad sužinotų apkalbas.
2. Kad patikrintų, ar išspausdino sugalvotąją versiją.
3. Kad įsitikintų, jog tikroji istorija nepateko viešumon.
4. Kad perskaitytų antpuolius, adresuotus šiuo metu kylančioms ar madingoms firmoms.
5. Kad pamatytų skelbimus apie darbą.

PERGALINGAS FOSTERIO metodas:
Kad laimėtum festivalio apdovanojimą, reikia tapti praeitų metų apdovanojimo komisijos nariu ir apdovanoti tą, kurį gali išrinkti į šių metų apdovanojimo komisiją šiais metais.

MARTI LARNI pastebėjimas:
Reklama – būdas priversti žmones trokšti to, apie ką jie anksčiau nebuvo net girdėję.

Užsiimti verslu be reklamos tas pats, kas mirksėti merginai tamsoje.

Neetiška reklama naudoja melą, kad apgautų vartotoją. Etiška reklama tam tikslui naudoja tiesą.

Vyriausybės pasikeitimas – geriausia reklama bet kokia prekei.

Kiekvienam „Džipo“ pirkėjui – nemokamas limonado butelis.

Šalia dviejų tradicinių Rusijos bėdų – blogų kelių ir kvailių – prisidėjo dar trys: silpni plaukai, kariesas ir ištisai trunkančios mėnesinės.
Jau tiek žinau apie įklotus, kad pats galėčiau juos naudoti.

Nusiimk „Pampersus“ – neleisk sau sudžiūti!

BROLELIO IVANUŠKOS požiūris:
Įvaizdis – niekas!

Palikite komentarą

  

  

Galite naudoti šiuos HTML kodus

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>